Реєстрация Войти
Вхід на сайт
Качественные бесплатные шаблоны dle скачать с сайта
» » Найвище свавілля в Україні-це суди!

Найвище свавілля в Україні-це суди!

12-04-2017, 14:03
Автор: Admin
Просмотров: 3 334
Комментариев: 0
Версия для печати
Найвище свавілля в Україні-це суди!

Наша боротьба незалежної профспілки з каганатом Ахметова відбувається з поліцією, прокуратурою та судами. Але правосуддя в Маріуполі це ефемерне явище. В більшості своєї воно спить. Й символу правосуддя - богині Феміди потрібно не тільки зав'язати очі, а ще поставити ліжко. Так п'ятого квітня 2017 року у Жовтневому суді міста Маріуполя ми побачили "правосуддя" у всій красі. На відео нами було зафіксовано, як суддя Жовтневого районного суду Мельник паплюжила Конституцію України , зганьбила закони України та просто знехтувала громадянами нашої країни. По її розумінню та досвіду судової практиці вона вважає , що Держава-це не народ України, а щось відокремлене від нього. Тобто, державні органи самі по собі, а ми з вами громадяни цієї держави відокремлені від неї, теж самі по собі. Держава не для нас, а для них, тих хто при посадах та регаліях.

Три роки державні органи ігнорували злочин проти держави. А коли голова громадського формування , учасники якого відстояли місто Маріуполь подала заяву про вчинення кримінального злочину, то раптом вони(державні органи) схаменулися та відкрили кримінальне провадження по статтям 109 та 110 КК України, правда теж через рішення суду. Але це кримінальне провадження, в якому злочинці посягнули на святе-національну безпеку України, стосується чомусь не нас з вами, а тільки державних органів. А де вони були ці державні органи весною 2014 року? Де?!!! Сиділи у кущах від страху або співпрацювали зі зрадниками-ось де вони були. А зараз попри три роки війни, вони намагаються знов повернути нас у губернію Росії. Знов зраджують та намагаються втекти від покарання. Зі слів начальника слідчого відділу УСБУ Донецької області Пирогова та прокурора Донецької області Бондаренко підписанти Меморандуму не скоїли ніякого злочину. Вони(підписанти) начебто намагалися спасти місто та порядок. Може вам пани державці, поміняти народ? Що не підходить такий, який бореться за свої права та Україну?

Дивиться пані та панове, яке правосуддя маємо ми у Донецької області!
Таке правосуддя, яке не хоче мати неприємностей при слідстві, бо не дай Боже, хтось з представників громадськості, тобто народ, буде втручатися у хід слідства та доведе цю справу до суду. Вважаємо, що такий слідчий повинен бути відсторонений від слідства, а такий суддя не має право представляти правосуддя в нашої державі. Народ, побачте своїми очима на зґвалтування нашої Конституції та наших прав! Не може демократична держава так нехтувати законами, а головне Конституцією України.
А якщо говорити без емоцій, але в такому випадку це дуже важко, то злочини проти основ національної безпеки України характеризуються як дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади. Для з'ясування змісту категорії «основи національної безпеки» доцільно звернутися до профільного нормативного акту вищої юридичної сили. Відповідно до Закону України від 19.06.2003 № 964-IV «Про основи національної безпеки України» національна безпека визначається як захищеність життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам у сферах правоохоронної діяльності, боротьби з корупцією, прикордонної діяльності та оборони, міграційної політики, охорони здоров'я, освіти та науки та інших сферах державного управління при виникненні негативних тенденцій до створення потенційних або реальних загроз національним інтересам.
Національні же інтереси фактично ототожнюються зі сферами державного управління, великий, але не вичерпний перелік яких наводиться у цьому ж визначенні. Таким чином, у Законі України «Про основи національної безпеки України» національні інтереси ототожнюються з інтересами органів державної влади, тим більш, що згадані також інтереси «людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечуються сталий розвиток суспільства» жодним чином не конкретизовані. Є очевидним, що і зміст законодавчого визначення національної безпеки, який зводиться до захищеності інтересів держави, і розташування Розділу «Злочини проти основ національної безпеки» на самому початку Особливої частини КК, є свідченнями продовження тенденцій властивих для авторитарних/тоталітарних режимів.

Таке становище суперечить Конституції України, деклараціям та конвенціям ООН, Ради Європи ратифікованим Україною, інтересам громадянського суспільства та правам людини та громадянина. Так, відповідно до ст. 3 Конституції України в Україні визнаються найвищою соціальною цінністю людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека. У відповідності до положень Декларації ООН «Про неприпустимість втручання у внутрішні справи держав, про охорону їх незалежності і суверенітету» гарантування самовизначення народів і націй та їх незалежності, обумовлюється повним додержанням прав людини та головних свобод. Невичерпні переліки прав та свобод людини викладено у Деклараціях ООН «Загальна декларація прав людини», Ради Європи «Про захист прав людини і основоположних свобод» та Конституції України.
Характеризуючи родовий об'єкт злочинів проти основ національної безпеки слід виходити з того, що в демократичній, правовій та соціальній державі, якою проголошується Україна в ст. 1 Конституції України, загальним об'єктом злочинів можуть визнаватися виключно права, свободи людини чи громадянина. Відповідно, родовим об'єктом злочинів, кримінальна відповідальність за які передбачена за допомогою статей Розділу І Особливої частини КК «Злочини проти основ національної безпеки», виступає певна сукупність прав і свобод людини.

Є очевидним, що насильницьке захоплення влади чи окремі складові цього, а так само інформаційне забезпечення такої діяльності, як правило, не лише порушує згадані права, але й призводить до звуження можливостей реалізувати майже усі права та свободи людини. Крім того, конституційний лад України формально спрямований на гарантування прав і свобод людини. Від так, конституційний лад, державний суверенітет та територіальна цілісність є
необхідними засобами для забезпечення прав громадян України та інших членів української політичної нації.
Тому вважаємо, що ухвала судді була антиконституційною та протизаконною. Але згідно законодавству оскарженню вона не підлягає. Це і є в нашої державі-правосуддя!
Якщо кожний громадянин країни буде відстоювати закон та правосуддя, то нам не потрібні будуть липові реформи. Отже ми знайомимо наших громадян з тим , що відбувається в нашої Україні, як прихильники ДНР залишаються при владі завдяки зрадникам , як люди Ахметова керують в Донецький області не тільки слідчим відділом В УСБУ , а й судами!
Це повне свавілля!
МППО № 141-2 ВП "Народна солідарність"
все для dle
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Залишити коментарій
Ваше им'я: *
Ваш e-mail: *
Текст коментарія:
Код: Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введіть код: